ÁSZF

ÁSZF

Általános Szerződési Feltételek

Hatályos: 2025.10.09.

 I.               Általános rendelkezések

1.              A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: „ÁSZF”) határozza meg a jelen ÁSZF 1. mellékletében megjelölt jogi személy (a továbbiakban: „Szolgáltató”) valamint az internetes rendszerét használó természetes vagy jogi személy (a továbbiakban: „Vásárló”, a továbbiakban együtt, mint „Szerződő Felek”) között belépőjegyek megvásárlására vonatkozó szolgáltatás igénybevételének feltételeit, valamint a Szolgáltató és a Vásárló között keletkező jogokat és kötelezettségeket.

 

2.              A Szolgáltató internetes rendszert (a továbbiakban: „Rendszer”) üzemeltet sport eseményekre (a továbbiakban: „Rendezvény”) szóló, adott időpontra vonatkozó belépőjegyek (a továbbiakban: „Rendezvény Belépőjegyek”), valamint a Szolgáltató által üzemeltetett sportlétesítmények sportolási célú látogatására vonatkozó belépőjegyek (a továbbiakban: „Sportlétesítmény Belépőjegyek”; a Rendezvény Belépőjegyek és a Sportlétesítmény Belépőjegyek a továbbiakban együtt: „Belépőjegyek”) megvásárlásának elősegítésére. A Szolgáltató a Vásárlók részére a Rendszerében fellistázott Belépőjegyek megvásárlását biztosítja (a továbbiakban: „Szolgáltatás”).

 

3.              A Rendezvény Belépőjeggyel érintett szolgáltatás tekintetében a Vásárló a Rendezvény szervezőjével (a továbbiakban: „Rendezvényszervező”) kerül szolgáltatási jogviszonyba. A Szolgáltató a Rendezvény szervezésében és lebonyolításában nem vesz részt, tevékenysége és felelőssége kizárólag a Rendezvény Belépőjegyek értékesítésére korlátozódik. A Szolgáltató és a Rendezvényszervező által nyújtott szolgáltatások – és az értük való felelősség – tehát elkülönülnek. A Rendezvény a meghirdetettnek megfelelő lebonyolítása a Rendezvényszervező kötelezettsége. A Szolgáltató nem vállal semmilyen felelősséget a megvásárolt Rendezvény Belépőjeggyel látogatott Rendezvényen résztvevő sportolók szereplése, illetve a Rendezvény lebonyolítása, megvalósulása vagy elmaradása kapcsán. A Rendezvény Belépőjegy ennek megfelelően egy szerződés a Rendezvényszervező és a Vásárló között, amelyben a Rendezvényszervező vállalja a Rendezvény lebonyolítását a Vásárló pedig megfizeti a Belépőjegy ellenértékét. A Rendezvényszervező neve és más azonosítási adatai a Belépőjegyen szerepelnek.

 

4.              A Sportlétesítmény Belépőjegy megvásárlása esetén a Vásárló a Szolgáltatóval kerül szolgáltatási jogviszonyba. A Szolgáltató a Sportlétesítmény Belépőjeggyel rendelkező Vásárló részére – a Sportlétesítmény Házirendjében foglalt kivételekkel – köteles biztosítani a sportlétesítménybe történő belépés lehetőségét. A Szolgáltató kizárólagosan felelős a sportlétesítmény üzemeltetéséért.

 

5.              A Honlapon közölt információk nem minősülnek a Szolgáltató részéről szerződés megkötésére vonatkozó ajánlatnak. Jelen ÁSZF hatálya alá tartozó megrendelések esetén a jogszabály alapján a Vásárló minősül ajánlattevőnek, a Szolgáltató a Vásárló ajánlatát elfogadja és így jön létre közöttünk a szerződés. A megrendelések leadása kizárólag elektronikus úton lehetséges. Faxon, telefonon, emailen, levélben rendelés leadására nincs lehetőség, az ilyen módon érkezett megrendeléseket a Szolgáltató nem tudja teljesíteni.

 

A Vásárló az ajánlatát a szerződéskötést megelőzően bármikor jogosult visszavonni. A vásárlási folyamatnak a „Fizetés” gomb megnyomása előtti Vásárló általi megszakítása az ajánlat visszavonásának minősül.

 

A jelen ÁSZF-ben szereplő szolgáltatásokat jogi személy, illetve 18. életévét betöltött természetes személy vásárolhatja meg. Bármely személyes adata megadása egyben a Vásárló arra vonatkozó jognyilatkozata, hogy a 18. életévét betöltötte. 

 

6.              A Vásárló a „Fizetés” gomb megnyomásával fogadja el a Szolgáltatásra vonatkozó szerződés feltételeit, egyben jelen ÁSZF rendelkezéseit, és a konkrét szolgáltatás megvásárlására vonatkozó egyedi feltételeket. A szerződés (a továbbiakban: „Szerződés”) létrejöttével a Vásárló kijelenti, hogy a jelen ÁSZF-ben foglalt feltételeket megismerte és magára nézve kötelezőnek elfogadta, továbbá a Szolgáltatás igénybe-vételéhez szükséges adatai kezeléséhez az ÁSZF-ben valamint az Adatkezelési Tájékoztatóban meghatározott körben hozzájárult.

 

7.              A létrejött Szerződés írásbeli szerződésnek minősül, a Szerződés létrejöttét a Vásárló által megadott, elektronikusan elmentett vásárlási adatok igazolják, amelyeket a Szolgáltató a számvitelre és adózásra vonatkozó jogszabályokban meghatározott határidőig őriz. A Vásárló által begépelt adatok, a szolgáltatásra vonatkozóan a Szolgáltató rendszerében őrzött adatok, a tranzakció banki visszaigazolása, illetve az ÁSZF szövegezése együttesen alkotják az írásbeli Szerződést. A létrejött Szerződést a Szolgáltató külön nem iktatja, de gondoskodik a mindenkor irányadó ÁSZF szövegének, valamint az előző mondatban meghatározott adatoknak és visszaigazolásoknak – a GDPR szabályai szerint lehetővé tett - megőrzéséről. A létrejött szerződés iktatott formában nem hozzáférhető. A szerződés létrejöttét az elektronikusan elmentett vásárlási adatok igazolják.

 

8.              A Felek közötti megállapodás magyar nyelven jön létre.

 

9.              A Szolgáltató tájékoztatja Vásárlót és Vásárló kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan módosítani. Az ÁSZF módosításának esetén a Szolgáltató a Vásárlót a változások https://erdarena.hu/ (a továbbiakban: „Honlap”) oldalon történő közzététele útján értesíti.

 

A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően, a Honlap első használata alkalmával válnak hatályossá a Vásárlóval szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell csak alkalmazni. Az ÁSZF módosítás nem visszamenőleges hatályú, így nem érinti a korábbi vásárlásokat, kivéve, ha az adott eltérést jogszabály kötelezően alkalmazni rendeli.

 

II.              A Vásárló adatai

 

1.               A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy a Vásárló megrendelését indokolt esetben visszautasítsa, így különösen valótlan, vagy hiányos adatok megadása, illetve a Rendszerrel, vagy a Belépőjegyekkel történő bármilyen visszaélés esetén.

 

2.              A Vásárlót teljes körű felelősség terheli a felhasználói fiókjához tartozó felhasználónév és jelszó párossal, illetve azon keresztül történő mindennemű vásárlással és egyéb tevékenységgel kapcsolatban. A Vásárló vállalja, hogy haladéktalanul értesíti a Szolgáltató ügyfélszolgálatát adatainak bármilyen illetéktelen felhasználása, illetve a biztonság egyéb módon való megsértése esetén. A jelszó tárolásából vagy a felhasználónév és a jelszó harmadik személy részére való átadásából fakadó károkért a Szolgáltató nem felel.

 

3.              A Vásárló kijelenti, hogy adatai a valóságnak megfelelően kerültek megadásra a Rendszerben. A Szolgáltató kizárja felelősségét a vásárlás során megadott téves, hibás vagy hamis adatok vagy e-mail cím megadásából eredő kárért, ugyanakkor az ezzel kapcsolatosan felmerülő kárának megtérítését követelheti a Vásárlótól. A Szolgáltató a Vásárló által megadott adatoknak megfelelően felel a teljesítésért és a számla kiállításáért. A Vásárlónak bármikor lehetősége van adatait ellenőrizni és módosítani. A Szolgáltató jogosult törölni a nyilvánvalóan hibás vagy hamis adatokat, továbbá kétség esetén jogosult Vásárló valódiságát ellenőrizni.

 

4.              A Szolgáltató a Vásárló adatait az Európai Parlament és a Tanács (EU) 2016/679 Rendelete (Európai Unió általános adatvédelmi rendelete -General Data Protection Regulation, (a továbbiakban: „GDPR”) és az információs önrendelkezési jogról és az információszabadságról szóló 2011. évi CXII. törvény (a továbbiakban: „Infotv.”)  alapján a Szerződés, valamint jogszabályban előírt kötelezettség teljesítéséhez szükséges mértékben, az érintett önkéntes hozzájárulása alapján, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény szabályai szerint kezeli. Amennyiben a Szolgáltatás kapcsán jogvita merülhet fel, úgy a jogvita időtartamáig, illetve az igény elévüléséig tart az adatkezelés.

A hozzájárulás – az applikációból történő kiregisztrálással, a regisztrálással azonos egyszerű módon - bármikor visszavonható. A hozzájárulás visszavonása nem érinti az Érintett hozzájárulásán alapuló, a visszavonás előtti adatkezelés jogszerűségét.

 

4.1.        Vásárlással összefüggő adatkezelés

A szolgáltatást természetes személyek és cégek (jogi személyiséggel rendelkező és nem rendelkező társaságok) veszik igénybe.

adatkezelés jogalapja:
GDPR 6. cikk (1) bek. a) b) és c) pont 
adatkezelés célja:
Online vásárlás, számla kiállítása, a vásárlás és fizetés dokumentálása, számviteli kötelezettség teljesítése, vásárlói kapcsolattartás
kezelt adatok köre:
azonosítószám, dátum/időpont, név, cím, a vásárolt szolgáltatások megnevezése, vételára, fizetési mód
adattárolás határideje:
az adatkezelési cél megszűnését követő 8 év Számv. tv. 169. § (2) bekezdés
adattárolás módja:
elektronikus
adattovábbítás: 

 
Bankkártyás fizetés esetén a fizető azonosítója, a tranzakció összege, dátuma, időpontja az OTP Bank Nyrt. felé
Bankkártyával történő fizetés esetén a bankkártya, a kártyás fizetési tranzakció adatait az OTP Bank Nyrt. kezeli.

Az Adatkezelési tájékoztató elérhető a vásárlási felület láblécében. A Szolgáltató felhívja a figyelmet arra is, hogy a Rendezvény szrvezője, vagy a színhely maga is közzé tehet a Rendezvényre vonatkozó Általános Szerződési Feltételeket és Adatkezelési tájékoztatót. Ezek tartalmáért a Szolgáltatót felelősség nem terheli, akkor sem, ha azokat – a rendezvény szervezőjének, vagy a rendezvény színhelyének a kérésére – a Honlapon közzéteszi. 

 

5.              Amennyiben a Vásárló feliratkozik a Szolgáltató hírlevelére, a Szolgáltató saját döntése szerinti gyakorisággal, de maximum kéthetente egy alkalommal hírlevelet küld neki. Az adatok ilyen célú felhasználását a Vásárló – leiratkozással – bármikor megtilthatja. A Szolgáltató a Hírlevélre feliratkozott Vásárlók esetében jogosult a lakóhely, illetve korábbi vásárlások és más megadott adatok alapján valószínűsíthető érdeklődési kör szerint személyre szabottan is rendezvényt ajánlani.

 

6.              Előzetes regisztráció során jelszó megadásával lehetővé válik, hogy a Vásárlónak csak egyetlen alkalommal kell megadnia az adatait és nem minden egyes vásárlás során. Az adatok ilyen célú felhasználását a Vásárló – leiratkozással – bármikor megtilthatja.

 

7.              A szolgáltatás igénybevételével a Vásárló hozzájárul ahhoz, hogy a Szolgáltató az adatokat továbbíthassa a saját cégcsoportján belüli cégeknek Magyarország területén, továbbá az adott rendezvény szervezőjének abból a célból, hogy a rendezvény szervezője a rendezvény elmaradásáról, időpontjának változásáról vagy a nézőt bármilyen szempontból érintő fontos körülményről közvetlenül és azonnali módon is tájékoztatást adhasson, illetve a jegyek visszaváltását vagy becserélését közvetlenül intézhesse.

 

8.               A személyes adatokat kezelésével, tárolásával kapcsolatban a Szolgáltató az elvárható legnagyobb gondossággal jár el. Az elvárható legnagyobb gondosság ellenére megvalósuló kivédhetetlen támadások által okozott esetleges károkért azonban a Szolgáltatót felelősség nem terheli.

 

III.                Az internetes jegyvásárlás menete

 

A jegyvásárlás menetére vonatkozó részletes szabályokat a Szolgáltató Vásárlói Tájékoztatója tartalmazza, amely a jelen ÁSZF 3. sz. mellékletét képezi.

 

IV.               Vételár, fizetési és szállítási feltételek

 

1.              A vételár kiegyenlítésére, a fizetési módokra, a jegyek átvételére vonatkozó részletes szabályokat a Szolgáltató Vásárlói Tájékoztatója tartalmazza.

 

2.              A banki fizetés során felmerülő esetleges hibákért a Szolgáltató nem vállal felelősséget.

 

3.              A Belépőjegyek árának meghatározása az adott Rendezvényszervező hatáskörébe tartozik. Ha a Rendszer igénybevételéért a Vásárlónak kezelési költséget kell fizetnie, akkor azt a vásárlás folyamata során a Rendszer pontosan feltünteti. A feltüntetett árak bruttó árak, az ÁFA összegét tartalmazzák. A Szolgáltató fenntartja magának a jogot, hogy bármikor megváltoztassa a Belépőjegyek vételárát a Rendezvényszervező utasításai alapján, illetve a járulékos költségek mértékét. Az ár-változtatás joga nem alkalmazható a már megkezdett vásárlásokra.

 

4.              A Belépőjegy kosárba helyezése nem kötelezi a Vásárlót vásárlásra. Amennyiben a Vásárló mégsem kívánja megvásárolni a kiválasztott Belépőjegyet, akkor azt a kosarából bármikor kiveheti, vagy akár az egész kosár tartalmát is törölheti.

 

5.              A Szolgáltatás keretében fizetés nélküli foglalásra nincs lehetőség.

 

6.              A vásárlás elektronikus bizonylatait a Szolgáltató saját székhelyén őrzi meg. A kiállított számlát PDF formátumban e-mailben küldi meg Vásárló részére, a számla eredeti példányát pedig a vevő külön kérése esetén küldi meg postán. Számlát előre abban az esetben postáz, amennyiben azt Vásárló a vásárlás folyamata során kéri és ezt a kérését a Rendszer kezelőfelületén megfelelően megjelöli.

 

V.               Elállás a szerződéstől

 

1.              A vásárlás a „Fizetés” gomb megnyomása előtt bármikor, következmények nélkül megszakítható.

2.  A Vásárlót  a  „Fizetés” gomb megnyomását követően, Rendezvény Belépőjegy időpontra szóló szabadidős szolgáltatás vásárlása esetén a 45/2014. (II. 26.) Korm. rendelet (a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól)  29. §. (1) bekezdésének l) pontja alapján elállási jog nem illeti meg. A Szolgáltatónak nem áll módjában sem a Belépőjegyet visszaváltani, sem a vásárlás értékét visszatéríteni.

3.              A Vásárlót Sportlétesítmény Belépőjegy vásárlása esetén elállási jog illeti meg. Az elállási jog a vásárlástól számított 14 napon belül gyakorolható, a jelen ÁSZF 4. mellékleteként csatolt elállási és felmondási nyilatkozatminta felhasználásával, vagy erre irányuló egyéb egyértelmű nyilatkozat útján. Ha a Vásárló jogszerűen eláll a szerződéstől, a Szolgáltató haladéktalanul, de legkésőbb az elállásról való tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett teljes összeget. A visszajáró összeget a Szolgáltató a Vásárló által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon téríti vissza.

 

VI.               A Szolgáltató Szolgáltatásának korlátai

 

1.              A Vásárló tudomásul veszi, hogy az internet sajátosságai miatt a Rendszer folyamatos üzemeltetése a Szolgáltató előzetes tudta és szándéka ellenére is megszakadhat. A Szolgáltató ennek megfelelően nem garantálja a Szolgáltatás és a kapcsolódó honlap hibamentes és zavartalan működését, illetőleg, hogy a Szolgáltatáshoz való hozzáférés folyamatos vagy hibamentes lesz.

 

2.              A Szolgáltató jogosult a Szolgáltatás vagy a kapcsolódó honlap karbantartása érdekében, vagy egyéb biztonsági megfontolások miatt a Szolgáltatást részlegesen vagy teljes egészében szüneteltetni minden előzetes tájékoztatás vagy értesítés nélkül.

 

3.              A Szolgáltató nem vállal semmilyen felelősséget a Szolgáltatás honlapján az egyes Rendezvényekhez kapcsolódó információkkal, tartalmakkal kapcsolatban, különös tekintettel a Rendezvényszervezőtől beszerzett információkra nézve.

 

4.              A Szolgáltató csak a neki felróható szándékos vagy súlyosan gondatlan hibákkal okozott károkért felel. A felelősség mértéke nem haladhatja meg a vásárlási tranzakció értékét.

 

5.              A Vásárló tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató nem felelős semmilyen olyan kárért vagy visszaélésért, amely a bankkártyával történő fizetés során vagy következtében keletkezik.

 

6.              A Szolgáltató kizárja a felelősséget minden olyan kárért, amelyet a Vásárló, a Rendezvényszervező, vagy harmadik személy szerződés- illetve jogellenes tevékenysége vagy mulasztása okozott.

 

7.              A Szolgáltató tájékoztatja Vásárlót, hogy az uszoda egész évben folyamatosan (tárgyév január 01-től december 31-ig) üzemel, egyes ünnepnapok, rendezvények, és a rendszeres, évenként ismétlődő karbantartási munkálatok kivételével.

 

 

VII.              A Rendezvényre vonatkozó szabályok

 

1.              A Rendezvény a meghirdetettnek megfelelő lebonyolítása a Rendezvényszervező kötelezettsége. A Rendezvényszervező neve és más azonosítási adatai a Rendezvény Belépőjegyen szerepelnek. Ennek megfelelően a Vásárló tudatában van annak, hogy a Szolgáltató nem vállal semmilyen felelősséget a megvásárolt Rendezvény Belépőjeggyel látogatott Rendezvény megtartása, illetve az azon résztvevő sportolók részvételének minősége, a rendezvény lebonyolítása, megtartása kapcsán. A Rendezvényen való részvétel kapcsán jogviszony és szolgáltatási kötelezettség a Rendezvény Belépőjegyet felmutató személy, illetve a Rendezvény szervezője között jön létre. Ezt a jogviszonyt a Rendezvény, illetve a Rendezvényszervező hivatalos honlapján található szabályzatok határozzák meg. A Szolgáltató ezért nem lehet részese a Rendezvényszervező és a Vásárló (illetve a jegy mindenkori birtokosa) közötti esetleges jogvitának, amely a Rendezvény minőségének elégtelensége vagy a rendezvény elmaradása miatt indul.

 

2.              A Rendezvény Belépőjegy szabadon átruházható. A Vásárló kijelenti, hogy a Rendezvény Belépőjegyet csak akkor adja át más személynek, ha az új jegybirtokos a Szolgáltató ÁSZF-jét elfogadta.

 

3.              Amennyiben az a Rendezvény Belépőjegyen más nem kerül feltüntetésre, a Rendezvény Belépőjegy az azon feltüntetett Rendezvényre egyszeri alkalommal történő belépésre jogosítja fel annak felmutatóját, egy főt. Elveszett, megrongálódott, megsemmisült Rendezvény Belépőjegy pótlására nincs lehetőség.

 

4.              A Rendezvény Belépőjegyen feltüntetett kezdési időpont tájékoztató jellegű, a tényleges kezdés időpontja ettől eltérhet.

 

5.              A Rendezvény Belépőjegy fajtájától függően digitális és analóg biztonsági megoldásokat tartalmazhat, amely védi a Rendezvény Belépőjegyet a hamisítás ellen. Amennyiben a Szolgáltató, a Rendezvényszervező, vagy a Rendezvény helyszínén közreműködő biztonsági szolgálat azt észleli, hogy a Rendezvény Belépőjegyen a biztonsági jelek sérültek, hiányosak, azokon szándékos rongálás jeleit vélik felfedezni, vagy azokat reprodukáltnak, másoltnak ítélik meg, a Rendezvény Belépőjegy felmutatójától a Rendezvényre történő belépést megtagadhatják, illetve a Rendezvény területének elhagyására szólíthatják fel. Az ilyen indoklással történt kitiltás miatt Vásárló semmilyen kártérítési igénnyel nem léphet fel a Szolgáltatóval szemben.

 

6.              Bizonyos Rendezvény Belépőjegyek csak bizonyos felhasználó kört jogosítanak fel a belépésre (pl.: gyermekjegy stb.) A jogosultság meglétét a Szolgáltató nem vizsgálja. A Rendezvényszervező a biztonsági szolgálaton keresztül jogosult annak ellenőrzésére, hogy a Rendezvény Belépőjegy felmutatója jogosult-e a speciális belépőjegy használatára. A belépés mindaddig megtagadható, amíg a használat jogosultságát a belépőjegy felmutatója nem igazolja. Az ilyen indokból történő kizárás esetén a jegy Vásárlója, illetve a Rendezvény Belépőjegy felmutatója kártérítésre nem jogosult.

 

7.              Bizonyos Rendezvény Belépőjegyek a Rendezvény területén belül is csak bizonyos területek látogatására jogosítanak fel.

 

8.              A Rendezvényt mindenki csak a saját felelősségére látogathatja. Bár a Rendezvényszervező minden tőle elvárhatót megtesz a Rendezvény biztonságos lebonyolítása érdekében, a Rendezvényszervező az esetlegesen felelőtlenül viselkedő látogatók miatt felelősséget nem vállal. Alkoholos befolyásoltság, bódultság, kábítószer- vagy egyéb tudatmódosító szer hatása alatt a Rendezvény még érvényes Rendezvény Belépőjegy felmutatása mellett sem látogatható.

 

9.              Rendezvény Belépőjegyek megvásárlásával Vásárló elfogadja a Rendezvényszervező által a hivatalos weboldalán közzétett Rendezvény látogatási feltételeket.

 

10.          A Rendezvényről kép- és hangfelvétel készülhet, amelyen a Rendezvény látogatói rögzítésre kerülhetnek; a Rendezvény látogatója ebből fakadóan nem támaszthat sem a Rendezvény szervezője, sem a felvétel jogos felhasználója felé semmilyen igényt.

 

11.          A részvételi feltételeket, a Rendezvény, illetve a Rendezvény helyszínéül szolgáló intézmény házirendjét, a biztonsági szolgálat és egyéb rendvédelmi szervek utasításait megszegő Látogatót a Rendezvényszervező a Rendezvény biztonságos lebonyolítása, illetve a Rendezvényen tartózkodó Látogatók zavartalan szórakozásának biztosítása érdekében eltávolíthatja. Az ilyen indokból történő kizárás esetén a Szolgáltató, illetve a Rendezvényszervező kártérítésre nem kötelezhető.

 

12.          A Szolgáltató minden tőle elvárhatót megtesz annak érdekében, hogy a Rendezvény esetleges meghiúsulása esetén a Vásárlót tájékoztassa és a jegyek visszaváltását elősegítse. Ugyanakkor a Vásárló tudomásul veszi, hogy a Rendezvény elmaradása esetén a jegyek visszaváltásának folyamatát, helyszínét, határidejét a Rendezvényszervező dönti el és annak megvalósulásáért a Rendezvényszervező a felelős. A Szolgáltató haladéktalanul közzéteszi www.erdarena.hu honlapján a jegy-visszaváltásra vonatkozó adatokat, amint azokat hivatalos formában megkapta a Rendezvényszervezőtől. A Szolgáltató a Rendezvényszervezőtől érkező, a Rendezvény Belépőjegyek visszaváltására vonatkozó megbízás hiányában a Rendezvény Belépőjegyek visszaváltására, a Rendezvény Belépőjegyek vételárának visszatérítésére nem kötelezhető. A visszaváltásra a Rendezvényszervező által megadott, de maximum a meghirdetéstől számított harminc (30) napos jogvesztő határidőn belül, az eredeti belépőjegy és a vásárlást igazoló bizonylat felmutatása mellett van lehetőség. A Rendezvény Belépőjegy árán felül, - amelyet a visszaváltást végző köteles teljes értéken visszaváltani - sem a Rendezvényszervező, sem a visszaváltást végző nem köteles semmilyen vélt vagy valós kár, költség megtérítésére. A Rendezvény elmaradásán kívül egyéb esetekben a Belépőjegyek visszaváltására nincs mód.

 

13.          A Rendezvény Belépőjegy árán felül/ a Rendezvény Belépőjegy megvásárlása során igénybe vett egyéb szolgáltatások árát (pl. szállítási díj) nem áll Szolgáltató módjában visszatéríteni.

 

14.          Amennyiben háború, lázadás, terrorcselekmény, sztrájk, baleset, tűz, blokád, árvíz, természeti katasztrófa, súlyos energiaellátási zavar vagy más olyan előre nem látható és elháríthatatlan akadály következményeképpen, amely a Vásárló, illetőleg a Szolgáltató hatókörén kívül esik, valamelyikük nem képes valamilyen szerződéses kötelezettségének eleget tenni, úgy ezen személy nem tartozik felelősséggel semmilyen veszteségért vagy kárért, amely ezen események következtében előállt.

 

VIII.               A Sportlétesítményre vonatkozó szabályok

1.       A Szolgáltató az Sportlétesítményeket (uszodát és sportcsarnokot) maga üzemelteti, és azok zavartalan működéséért kizárólagosan felelős.

 

2.       A Szolgáltató nem vállal felelősséget a Sportlétesítmény területén bekövetkező személyi sérülésért vagy anyagi kárért, amennyiben azok a látogató saját magatartásának, más látogatók magatartásának eredményeként következnek be.

 

3.       A Szolgáltató a Sportlétesítmény Belépőjeggyel rendelkező Vásárló részére – a Sportlétesítmény Házirendjében foglalt kivételekkel – köteles biztosítani a sportlétesítménybe történő belépés lehetőségét.

 

4.       A Vásárló köteles a Sportlétesítmény rendjét megóvni, annak berendezésében okozott kárt a jogszabályokban foglaltak szerint megtéríteni.

 

IX.               Panaszkezelés

 

1.              A panaszügyintézés helye a Szolgáltató székhelye. A Szolgáltató székhelye, elektronikus elérhetőségei, valamint telefonszáma a jelen ÁSZF 1. számú mellékletében található.

 

2.              A Vásárló a Szolgáltatónak a jegyértékesítési tevékenységével közvetlen kapcsolatban álló magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölheti a Szolgáltatóval. A Szolgáltató a szóbeli panaszt azonnal megvizsgálja, és lehetőség szerint azonnal orvosolja. Ha a Vásárló a panasz kezelésével nem ért egyet, vagy a panasz azonnali kivizsgálása nem lehetséges, a Szolgáltató a panaszról és az azzal kapcsolatos álláspontjáról haladéktalanul köteles jegyzőkönyvet felvenni, és annak egy másolati példányát személyesen közölt szóbeli panasz esetén helyben a Vásárlónak átadni, telefonon vagy egyéb elektronikus hírközlési szolgáltatás felhasználásával közölt szóbeli panasz esetén a Vásárlónak legkésőbb az érdemi válasszal egyidejűleg megküldeni.

 

3.              Az írásbeli panaszt a Szolgáltató a beérkezését követően harminc napon belül írásban érdemben megválaszolja, és a Vásárlónak megküldi, elsősorban a Vásárló által megadott e-mail címre. A panaszt elutasító álláspontját a Szolgáltató indokolni köteles. A panasz elutasítása esetén a Szolgáltató köteles a Vásárlót írásban tájékoztatni arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy a békéltető testület eljárását kezdeményezheti. A Szolgáltató köteles tájékoztatni a Vásárlót az illetékes hatóság, illetve békéltető testület levelezési címéről.

 

4.              A Szolgáltató nem folytat közszolgáltatási tevékenységet, így nem vonatkoznak rá az ilyen tevékenységet folytató szolgáltatókra vonatkozó speciális törvényi szabályok (speciális ügyfélszolgálat működtetése, meghosszabbított ügyfélfogadási idő, előzetes időpont foglalás, folyamatos elérhetőség, öt perces bejelentkezési idő, vásárlóvédelmi referens stb.).

 

X.               Záró rendelkezések

 

1.              A jelen ÁSZF magyar nyelven készült, értelmezésében a magyar jog szabályai az irányadók.

 

2.              A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekben a Ptk. vonatkozó rendelkezései megfelelően irányadóak.

 

3.             A Szolgáltató tájékoztatja Vásárlót és Vásárló kifejezetten tudomásul veszi, hogy a Szolgáltató jogosult az ÁSZF-et egyoldalúan módosítani. Az ÁSZF módosításának esetén a Szolgáltató a Vásárlót a változások www.erdarena.hu oldalon történő közzététele útján értesíti.


 

 

1. melléklet

 

A Vásárló az esemény színhelyétől és a fizetés módjától függően, az alábbi társasággal fog szerződni:

 Szolgáltató adatai:

Név:
Érdi Városgazda
Székhelye:
 2030 Érd, Fehérvári út 69/B.
Nyilvántartási szám:
566973
Adószáma:
15566977-2-13
E-mail címe:
info@erdarena.hu; varosgazda@erd.hu
Honlapjának címe:
www.erdarena.hu; https://erdivarosgazda.hu/ 
Telefonos ügyfélszolgálat:
06 23 361 431
 


 

2. melléklet

 

A 45/2014. (II. 26) Korm. rendelet 11. §-a szerinti, a távollévők között kötött szerződésekre vonatkozóan a szerződéskötést megelőző tájékoztatás

 

Kérjük kedves Vásárlóinkat, hogy a jegyvásárlás előtt az alábbi tájékoztatót olvassák el, és kizárólag az abban foglaltak ismeretében kössenek szerződést!

1.         A Szolgáltató:

Név: Érdi Városgazda

Székhely: 2030 Érd, Fehérvári út 69/B

Postacím: 2030 Érd, Fehérvári út 69/B

E-mail cím: info@erdarena.hu; varosgazda@erd.hu

Telefonszám: +36 23 361 431

 

2.         A szolgáltatás lényeges tulajdonságai megtalálhatók a Belépőjegy adatlapján. Az adatlapon teljeskörű tájékoztatás található az éppen elérhető jegyekről és azok áráról, bruttó formában (tartalmazza az esetenként fizetendő ÁFÁ-t), utalással a törvényes magyar fizetőeszközre, "Ft" formátumban. A Szolgáltató weblapján a Vásárló regisztráció nélkül megtekinthet minden adatot.

 

3.         A Rendezvény Belépőjegyek értékesítése során a Szolgáltató a Rendezvényszervező megbízottjaként jár el. A Rendezvényszervező neve és postai címe az esemény, illetve rendezvény leírásánál megtalálható. A Rendezvényszervező neve és más azonosítási adatai a Rendezvény Belépőjegy elülső oldalán is szerepelnek.

 

4.         A Szolgáltató üzleti tevékenységének helye a Szolgáltató székhelye. A fogyasztó a panaszait a Szolgáltató 1. pontban megjelölt bármely elérhetőségére címezheti.

 

5.         A szerződés szerinti szolgáltatásért járó ellenszolgáltatás általános forgalmi adót tartalmazó teljes összegét a vásárlási felület ún. "kosár" oldala tartalmazza, megjelölve a bruttó jegyárakat, kezelési költséget és az esetleges szállítási költséget. Az itt feltüntetett bruttó árakon felül a Vásárlónak további költsége nem merülhet fel.

 

6.         A Szolgáltató határozatlan időre szóló vagy átalánydíjas szerződést nem alkalmaz. Az ellenszolgáltatás összege az adott vásárlásra vonatkozó valamennyi költséget tartalmazza.

 

7.         A vásárlás lebonyolítására szolgáló eszköz (mobiltelefon, telefon, internetkapcsolattal rendelkező számítógép, tablet stb.) internet-, mobil- vagy más elektronikus kapcsolatának, esetlegesen a speciális fizetési mód (pl. mobilfizetés) ellenértékeként a Vásárló egyéni előfizetői vagy más szerződése alapján a telekommunikációs szolgáltatója díjat számíthat fel. A Szolgáltató maga azonban emelt díjas szolgáltatást nem alkalmaz.

 

8.         A feltüntetett árak az ellenszolgáltatás adóval megnövelt teljes összegét tartalmazzák magyar forintban kifejezve, bruttó árak, az ÁFA összegét magukban foglalják. A szolgáltatás jellegéből adódóan egységár feltüntetésére nincs mód. Ha a Rendszer igénybevételéért a Vásárlónak kezelési költséget kell fizetnie, akkor azt a vásárlás folyamata során a Rendszer pontosan feltünteti. A kezelési költség a Szolgáltató szolgáltatásának díja, nem a bankkártya vagy más fizetési mód használata miatt számított összeg. A kiválasztott szállítási és fizetési módok további költségekkel járhatnak, amelyet a Rendszer pontosan feltüntet. Az ellenszolgáltatás teljes összege valamennyi költséget tartalmazza. A Szolgáltató a megszokott bankkártyás fizetés mellett több fizetési módot elfogad, amelyek részletes leírását a Szolgáltató Vásárlói tájékoztatója tartalmazza. A fizetés és az elektronikus jegy kézbesítése a Vásárló által megadott e-mail postafiókba gyakorlatilag valós időben, azonnal megtörténik. Az e-ticket kiszállítására nincs mód, azt a Szolgáltató elektronikusan kézbesíti. A szolgáltatás teljesítése automatikus, a teljesítési határidő azonnali. A panaszkezelésre vonatkozó szabályokat az ÁSZF VIII. pontja tartalmazza.

 

9.         A Vásárlót Rendezvény Belépőjegy vásárlása esetén a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II.26.) Kormányrendelet 29. §. (1) bekezdésének l) pontja alapján elállási jog, illetve felmondási jog nem illeti meg, tekintettel arra, hogy a Szolgáltató által értékesített Rendezvény Belépőjegyek egy adott Rendezvény adott időpontjára (adott napra, határnapra) szólnak. A Vásárlót Sportlétesítmény Belépőjegy vásárlása esetén elállási jog illeti meg. Az elállási jog részletes szabályairól, illetőleg annak gyakorlása módjáról a jelen ÁSZF V.3. pontja rendelkezik.

 

10.     A Vásárló kellékszavatossági jogait a Polgári Törvénykönyv rendelkezései szerint jogosult gyakorolni.

 

11.     A Szolgáltató minden munkanapon 08:00 órától 16:00 óráig telefonos ügyfélszolgálatot működtet.

 

12.     A Szolgáltató a fogyasztókkal szembeni tisztességtelen kereskedelmi gyakorlat tilalmáról szóló törvény szerinti magatartási kódexnek nem aláírója és annak nem vetette alá magát.

 

13.     A Szolgáltató és a Vásárló közötti szerződés határozott időre jön létre, időtartama Belépőjegy vásárlása esetén a Rendezvény időpontjáig tart.

 

14.     A vásárlási folyamat során a Vásárlónak az ellenérték megfizetésén túlmenő köztelezettségei nincsenek.

 

15.     Szolgáltató részére letétet vagy egyéb pénzügyi biztosítékot a Vásárló nem nyújt.

 

16.     Az adatokat szolgáltató szerverek elérhetősége évi 98% feletti. Az adattartalmat SAN technológiával több merevlemezen tároljuk a szervereken. Ha bármelyik merevlemez megsérül, a rendszer működőképes marad a megmaradt merevlemezekkel is. Rendszeresen mentés készül a teljes adattartalomról, így probléma esetén az eredeti adattartalom visszaállítható.

 

 

17.     A vásárlók fogyasztóvédelmi panaszaikkal a területileg illetékes járási hivatalokhoz fordulhatnak (jarasinfo.gov.hu). Fogyasztóvédelmi ügyekben másodfokon a Pest Megyei Kormányhivatal jár el.

 

18.     A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztó és a vállalkozás közötti, a szolgáltatás minőségével, továbbá a felek közötti szerződés megkötésével és teljesítésével kapcsolatos vitás ügy (fogyasztói jogvita) bírósági eljáráson kívüli rendezése. E célból a békéltető testület megkísérli a felek közötti egyezség létrehozását, ennek eredménytelensége esetén pedig az ügyben döntést hoz a fogyasztói jogok egyszerű, gyors, hatékony és költségkímélő érvényesítésének biztosítása érdekében. A békéltető testület a fogyasztó vagy a vállalkozás kérésére tanácsot ad a fogyasztót megillető jogokkal és a fogyasztót terhelő kötelezettségekkel kapcsolatban. A békéltető testület a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő független testület. A Szolgáltató székhelye szerint a Pest Vármegyei Békéltető Testület (székhely, és egyben levelezési cím: 1055 Budapest, Balassi Bálint u. 25. 4. em. 2.) illetékes.

 

19.     Azon Vásárlók, akiknek szokásos tartózkodási helye Magyarország területén kívül, de az Európai Unió területén van, az interneten keresztül vásárolt szolgáltatás kapcsán határon átnyúló fogyasztói jogvitájuk rendezése érdekében az online vitarendezési platformot (https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/?event=main.home.show) is jogosultak igénybe venni. 

 


 

3. melléklet

Vásárlói Tájékoztató

A szolgáltatás leírása

Az www.erdarena.hu jegyértékesítési oldalain Ön információt kaphat a sportrendezvényeinkre (Rendezvény) megvásárolható jegykészletről. A kiválasztott belépőjegy(ek)et azonnal meg is vásárolhat bankkártyája segítségével.

Jegykiválasztás

Önnek lehetősége van szektorokon belül konkrét ülőhelyet választani. Kattintásra a zöld (szabad) ülőhelyek sárgára (kiválasztottra) változnak és bekerülnek a kosárba. Az ülőhelyre való ismételt kattintással törölhetőek a kiválasztások. A rendszer automatikusan javítja a kihagyott helyeket.

Amennyiben egy szektor mellett az „0 szabad jegy” felirat olvasható, online rendszerünkben sajnos nincs több megvásárolható jegy. 

A belépőjegyek ára

A Forintban-ban feltüntetett belépőjegy árak, Forintban-ban kerülnek kiszámlázásra. A belépőjegyek mellet feltüntetett árak bruttó fogyasztói árak (az Áfát tartalmazzák).

A kosár használata

A kiválasztott ülőhelyek a job oldali kosárba kerülnek. Ezek bármikor törölhetőek, modósíthatóak egészen a kártyás fizetés megkezdéséig.

Kézbesítés módja

A vásárlás után a rendszer emailben küldi meg a belépőjegyeket és a számlát. Kérjük ezeket nyomtassák ki, ügyelve arra, hogy a vonalkódok olvashatóak legyenek.

Fizetés

A tranzakció lebonyolítására alkalmas bankkártyákról alább, a Biztonságos bankkártya-tranzakciók pontban található bővebb információ. A tranzakció eredményét a pénzügyi szolgáltató automatikusan - 5-10 másodpercen belül - megküldi a jegyrendszernek. Kérjük ne zárja be a böngészőt és ne szakítsa meg a folyamatot! Az adatlapon megadott e-mail címre a Rendszer azonnali visszaigazolást küld, amelyen megtalálhatók a vásárolt jegyek paraméterei.

Felhívjuk szíves figyelmüket, hogy a megvásárolt jegyek nem válthatók vissza, és más jegyre nem cserélhetőek.

Elállás a vásárlástól

Ön a banki felületen található „Fizetés” gomb megnyomása előtt bármikor, következmények nélkül megszakíthatja a vásárlását. A "Fizetés" gomb megnyomását követően azonban Ön a jegyet megvásárolta és a 17/1999. (II.5.) kormányrendelet 1. §. (4) b) bekezdése alapján a vásárlástól való elállási jog nem illeti meg.

A vásárlás visszaigazolása

A sikeres vásárlásról automatikusan értesíti önt e-mailben a rendszer. Ha ezt a visszaigazolást 1 órán belül nem kapja meg, kérjük NE kezdeményezzen újabb vásárlást, először ellenőrizze a spam/kéretlen levelek mappáját. Probléma esetén hívja a +36 23 361 431 telefonszámot, vagy küldjön email-t az info@erdarena.hu  címre. A visszaigazolást kérésre újra elküldjük. A vásárlás sikeres lebonyolítása nem függ a visszaigazolás megküldésétől. Kommunikációs hiba is okozhatja, hogy ön nem kap visszaigazolást. Ez esetben is kérjük, lépjen kapcsolatba az ügyfélszolgálattal!

Hiba a fizetés során

Amennyiben hiba lépett fel a fizetés során, kérjük, hívja ügyfélszolgálatunkat! Ne indítsa újra a vásárlást!

Elfogadott bankkártyák

A nemzetközi szolgáltató által nyújtott fizetési rendszerben jelenleg dombornyomott MasterCard és VISA kártyákkal lehetséges a fizetés.

• MasterCard

• Visa

• Maestro

 

Mi az az ONLINE JEGY?

Az ONLINE JEGY elektronikusan, PDF formátumban küldött jegy. Az ONLINE JEGYet e-mailben küldjük el. Kérjük, minden megvásárolt jegyhez egyenként nyomtassa ki az elküldött PDF dokumentumot! A PDF dokumentum megnyitásához Adobe Reader programra van szükség.

Kérjük, minden megvásárolt jegyhez egyenként nyomtassa ki az elküldött PDF dokumentumot! A PDF dokumentum megnyitásához Adobe Reader programra van szükség, mely ingyenesen letölthető: Adobe Reader letöltése. Kérjük időben gondoskodjék a jegyek kinyomtatásáról - csak abban az esetben vegyen ONLINE JEGY-et, ha módjában áll azokat kinyomtatni.

Az ONLINE JEGYet eredeti méretében, azaz A4-es méretben kell kinyomtatnia. A helyszínen bármilyen elektronikai eszközön (telefon, laptop) bemutatott e-mailt, vagy az ONLINE JEGYet nem áll módunkban elfogadni.

A rendezvény helyszínén nincs lehetőség az ONLINE JEGY nyomtatására, ezért a belépés nyomtatott jegy hiányában az előadóhely (szervező) részéről megtagadható.

Az ONLINE JEGY egy teljes értékű elektronikus jegy, amely belépésre jogosít. Az ONLINE JEGYen lévő számsor és vonalkód a rendeléssel kapcsolatos összes információt tartalmazza. Segítségével beazonosítható a jegy, ezért nincs szükség egyéb biztonsági jelre. A vonalkódot a rendezvény helyszínén belépéskor elektronikusan ellenőrzik.

Felhívjuk figyelmét, hogy jelen ONLINE JEGY önmagában érvényes és feljogosít a belépésre. Semmilyen körülmények között ne engedje, hogy illetéktelen személy másolatot készítsen az ONLINE JEGYről. Mivel a vonalkód-olvasó rendszer nem lát különbséget másolt és eredeti vonalkód között, ezért mindig az ELSŐ lehúzott ONLINE JEGYet fogadják el eredeti jegynek. Minden további, azonos vonalkóddal rendelkező ONLINE JEGY másolatnak, azaz érvénytelen jegynek minősül.

Kérjük, hogy nyomtatásnál sima A/4-es, fehér, irodai papírt használjon! A nyomtatást akár tintasugaras, akár lézernyomtató segítségével is elkészítheti. Fontos azonban, hogy a nyomtatáshoz ne használja a nyomtató gazdaságos üzemmódját (draft printing), mert ez a vonalkód torz megjelenítését eredményezheti.

Reklamáció benyújtásának módja és feltételei:

Reklamációt írásban, az ÉRD Aréna 2030 Érd, Velencei út 39-41. címre postai úton kell eljuttatni, vagy személyesen, írásban, munkanapokon 10-16 óra között az ÉRD Aréna pénztárában (2030 Érd, Velencei út 39-41.)

 

Kártalanítás módja és feltételei:

Jogos reklamáció esetén a vásárlás összegét, az elbírálást követő 3 munkanapon belül visszautalásra kerül a Kártyabirtokos részére.

Adatainak tárolása, védelme

Az Érdi Városgazda a vásárláskor megadott személyes adatokat az Adatvédelmi Törvénynek megfelelően kezeli. Az adatok védelmére vonatkozó további szabályokat találhat az Általános Szerződési Feltételekben.

Telefonos, internetes ügyfélszolgálatok

A Rendezvénnyel kapcsolatosan felmerülő, további kérdéseivel, illetve ha a vásárlással kapcsolatban problémája, kérdése merül fel kérjük, forduljon az Érd Arénához:

Tel.: +36 23 361 431 (munkanapokon 08:00-16:00 óra között )

E-mail cím: info@erdarena.hu

Felhívjuk szíves figyelmét, hogy az e-maileket hétvégén, munkaszüneti- és ünnepnapokon nem áll módunkban kezelni.

Sürgős esetben hívja az ügyeleti telefonszámot.

Vásárlói tájékoztató

1. E-Ticket (otthon kinyomtatható elektronikus jegy)

Azokra a rendezvényeinkre, melyre a rendelés folyamán csak az Otthon

Nyomtatható Jegy választható ki az átvétel módjaként, E-Ticketet fog

kapni. Az E-Ticketet a vásárlási folyamat végén tudja letölteni PDF

formátumban. A megvásárolt jegyeket egyenként kell kinyomtatnia.

Az E-Ticketnek külön költsége nincs.

 

További információt az E-Ticket használatáról a Vásárlási útmutatóban kaphat.

 

 

 

 

 

 

4. melléklet

Elállási nyilatkozatminta

(csak a szerződéstől való elállási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza) 

 

Címzett:[1]

Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállásim jogomat/jogunkat az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:[2]

Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:[3]

A fogyasztó(k) neve:

A fogyasztó(k) címe:

A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)

Kelt:

 


 
[1] Itt szükséges a vállalkozás nevének, postai címének, és - ha van - telefonszámának, telefax-számának és elektronikus levelezési címének megjelölése.
[2] Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése
[3] A megfelelő jelölendő

+36 23 361 431 • info@erdarena.hu